153 Çağrı Merkezi çalışanlarına "Güzel Konuşma" eğitimi
Büyükşehir Çağrı Merkezi personeli daha güzel Türkçe konuşacak 153 Çağrı Merkezi çalışanlarına "Güzel Konuşma" eğitimi Halkla daha anlaşılır, etkili ve doğru iletişim için eğitim başladı Adana Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi…
Haber Ajansı
Büyükşehir Çağrı Merkezi personeli daha güzel Türkçe konuşacak 153 Çağrı Merkezi çalışanlarına “Güzel Konuşma” eğitimi Halkla daha anlaşılır, etkili ve doğru iletişim için eğitim başladı Adana Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi 153 Personeline yönelik3 hafta sürecek eğitim çalışması başladı.Altın Koza A.Ş. Yönetim KuruluÜyesitiyatro sanatçısı İsmail Timuçin tarafından verilen "Güzel Konuşma" eğitimi ilekatılımcılara daha anlaşılır, etkili ve doğru konuşma tekniklerinin kazandırılması hedefleniyor.
Eğitimde ; İletişim Kavramı, Ses Nefes Teknikleri, Artikülasyon, Fonetik-Diksiyon, Vurgu-Tonlama, Konuşma ve Sunum Uygulamaları, Dil ve Konuşma Yanlışları, Akıcı Konuşma ve Telaffuzkonuları ele alınıyor.